Sidor

måndag 3 augusti 2009

Hejsan igen.

Nu sitter vi har pa ett bibliotek i Coril och ska bara skriva nagra ord innan vi far over till Marocko imorgon.
Har idag bara legat pa stranden och brannt det redan branda flasket, men det ska ju vara hardstekt. Kan tillagga att vi var inte ensamma pa den milslanga stranden, 1000 - tals till fann njutning i de harliga vagorna.

Campingen vi ligger pa ar aven denna en ungdomscamping vad det verkar som.

Vi ligger bredvid 5 Alfa hannar som spelar flammenco hela dagarna.

Vi har imorgon 10 mils korning till Algeceriga for att leta farjor, samt biljetter.

Nu hors vi inte pa ett tag ,forren vi har hittat nagot stalle i Afrika att skriva fran.

Adios

1 kommentar:

  1. Så då är det dags för kanske den mest spännande delen av resan!?! Bli nu inte allt för inblandad i mutor och droger ;) Ha det super i afrikaland!!! Qramiz

    SvaraRadera